Tuesday, February 2, 2010

8

Μαργαριτάρια από τα λέξεις-κλειδιά για το ιστολόγιό μου. Τώρα νιώθω ολοκληρωμένος (στις παρενθέσεις δικά μου).

θετικα του φανατισμου

εφιμεριδεσ ελευθεροτιπια
(τελικά είναι καλύτερα τα greeklish)

î— î¶ï‰î®, îºî±ïï†ï‰î¼î¬î½î• ïƒï„î¿î½ î¼î±ïïî¿ ï„î¿î½ ï„î¿î¯ï‡î¿, ïƒî±î½ ï„�
(προφανώς αυτός δεν βρήκε αυτό που έψαχνε)

finos films tis kakomoiras free photos

άνθρωπος δεν σημαίνει άνω θρόσκω??
(μάλλον όχι φίλος)

αποφθεγματα για τους μαυρους

δεν θέλω πλούτη να μου κτίσεις και παλάτια-αλεξίου
(έτσι)

κκε
(θα θύμωσε μάλλον αυτός όταν μπήκε εδώ)

λόγια του νίτσε στα γερμανικά
(γιατί δεν το έγραψε στο γερμανικά;)

ξεβρακώσουν μωρο μου

πλακα κανεις
(θεσσαλονικιός θα 'ναι αυτός)

που γυριστηκε η ταινια τησ κακομοιρας

σε ποιά θεική δύναμη πιστεύουν οι χριστιανοί
(στον Βούδα)

στην πραγματικη δημοκρατια η αποχη ειναι πολιτικη θεση
(μαζί σου)

ταφοσ δειγμα
(ή δεν έχει ξαναδεί ο φίλος τάφο ή διαλέγει από τώρα)

χριστιανος ερωτευμενος με κομουνιστρια
(τι μπορεί να έψαχνε ο άνθρωπος;)

αποφθεγματα χιτλερ
(τελείωσε το σαπούνι)

''μην τρυπατε το μελλον ''
(ξεφουσκώνει)

photo me lefta mes sta louloudia

th thriskia exoun sto parisi

youtube χαρισ αλεξιου ολο ουζο ουζο το βαρεθηκα
(εγώ πάλι όχι)

ανθρωποι που εκαναν πολλα λαθη στη ζωη τους
(χάρης, μανώλης, κώστας, ελένη, μαρία)

ζήκοσ μπακάλικο πλατεία βάθης

καληνυκτα καληνυκτα καληνυκτα
(καληνύκτα)

κινηγι γινεκας

ολοι οι ανθρωποι είναι ίσιοι, κάποιοι όμως είναι ποιό ίσοι
(όλοι οι άνθρωποι είναι ίσιοι. Ο Σωκράτης είναι άνθρωπος. Άρα ο Σωκράτης ήταν ίσιος)

πωσ να μαθω το παπαγαλακι μου να καθετε στο χερι μου
(αν το κολλούσες;)

τι εγινε με τον διογμό τον τουρκων
(όλα καλά πατριώτη)

4 comments:

DARK_ERA said...

nase kala me ekames na men niotho monos .... Ti politiko sistima exoume stin kypro?.... Basilevomeni dimokratia

Anonymous said...

γειά σου Χάρη και κυρ-Χάρη...
αυτό με τη θρησκεία των Παρισίων το έχω ζήσει λάϊβ... από μία κυρία που μιλήσαμε μια φορά στο Βερολίνο, Ελληνίδα με τα ούλα της. "Εγώ όπου ταξιδεύω ρωτάω και μαθαίνω" μου είχε πει "για παράδειγμα πήγα στο Παρίσι και ρώτησα ποιά οικονομία έχουν"!!!
(την ίδια στιγμή καβάντζωνε καιμία μπανάνα από τον μπουφέ του ξενοδοχείου,προφανώς κάτι θα είχε μάθει για τη Βερολινέζικη οικονομία)
imarias για κάθε μπλογκο πλαστογραφία

Dr. Feleki said...

Nα'τανε η θαλασσα κρασι και τα βουνα μεζέδες κι οι βάρκες κρασοπότηρα να πινουν οι γλεντζέδες.

Καλα καθησες και τα διαβασες ολα;

Ασκαρδαμυκτί said...

Ο Σαλονικιός θα έλεγε "πλάκα ΜΕ κάνεις"!